You are using an outdated browser

In order to deliver the greatest experience to our visitors we use cutting edge web development techniques that require a modern browser. To view this page please use Google Chrome, Mozilla Firefox or Internet Explorer 11 or greater

Ezagutu gure komunitatearen parte izatearen abantaila guztiak.
Community
HASI SAIOA

Sartu Community-n haren abantaila guztiez gozatzeko.

EGIN BAT COMMUNITY-REKIN

Egin bat orain. Jarraitzaile egiten bazara, abantaila ugariz gozatuko duzu, doan, eta, Lagun edo Kide korporatibo egiten bazara, are onura gehiagoz.

EZAGUTU COMMUNITY

Artea eta kultura maite dituztenentzako eremu berria. Jarraitzaile, Lagun edo Kide korporatibo gisa parte har dezakezu.

EZAGUTU ABANTAILAK
Foto-sabias-que

Ba al zenekien...?

Ba al zenekien Gerhard Richterrek eskuz lantzen dituela bere obren gainazal handiak? Argazkiak dirudite, baina pinturak dira.

Gerhard Richterrek (Dresden, Alemania, 1932) 20 itsas paisaia baino gehiago sortu zituen 1960ko hamarkadaren bukaeratik 1998ra bitartean. Haietako gehienak olio-pinturak dira, baina marrazkiak ere egin zituen. Obra horietan, Richterrek ametsezko efektu bat sortzen du: efektu horrek nahasi egin dezake haiek behatzen dituenen pertzepzioa, argazki-itxura ematen baitie pinturei. Artelan horietako batzuetan, fotomuntaketa izan zuen abiapuntu artistak, eta bi argazki konbinatu zituen gehienetan: bata, zeruarena; eta bestea, itsasoarena. Richterrek naturaren irudi perfektu bat sortu nahi zuen; hala, bi une desberdinei dagozkien zeru eta itsasora joz, alegiazko konposizio bat eratzen zuen: harrapatu egiten gaituen perspektiba eta argia dituen alegiazko konposizioa. Fotomuntaketaren ondoren, olio diluitua aplikatzen zuen: lehenik, eskuilaz eta, gero, eskuila txikiz. Itsas paisaietan ez ezik, bere obra abstraktu askotan ere erabili zuen teknika hori; hain zuzen ere, baliabide horren emaitzek espresionismo abstraktuaren koloreak eta testurak dakarzkigu gogora. Hasieran, espatula txikiak erabiltzen zituen, baina, denborarekin, mihiseen tamaina proportzionalekoak aukeratu zituen. Haiek erabiltzeko, trebetasuna izan behar zen, baina baita indar fisikoa ere. Irudian, artista ikusten da, tresna horietako bat eskuan duela. Espatula olio diluituz estalitako gainazalaren gainetik pasatzean, efektu abstraktu bat sortzen zuen nahita, eta oso gustuko zuen. Gainazal horren azpian, askotan, irudi figuratibo bat egoten zen.

Jarduerak

Foto-reflexiones-compartidas

Partekatutako hausnarketak


- Arte arduradunen ikuspegia
Ekainak 12, asteazkena: Lucía Agirre, Museoko kuratorea 

- Funtsezko kontzeptuak
Ekainak 19, asteazkena: Luz Maguregui, Hezkuntzako koordinatzailea 

Informazio gehiago

Proiekzioa: Gerhard Richter—Painting

Proiekzioa: Gerhard Richter—Painting

Ekainak 7, ostirala 

Ezagutu Richter eta haren lan-prozesua, artistaren beraren laguntzaz Corinna Belz-ek 2011n idatzi eta zuzendutako filmaren bidez.

Informazio gehiago

Baliabideak

Entzuteko gida eta egokitutako gidak

Entzuteko gida eta egokitutako gidak

Museoko sarrerarekin batera entzuteko gida eskainiko dizute. Horren bidez erakusketa bakoitzeko artelanei buruzko informazio zabalagoa izango duzu.

Informazio-gunean eskatu entzumen, ikusmen edo/eta adimen urritasunak dituzten pertsonentzako audio/bideo gidak.

visitas-expres

Bisitaldi laburrak

Bisitaldi labur hauetan arte edukiak azaltzen dira, modu zehatz eta dinamikoan. Galdetu gaiei, hizkuntzei eta topaguneei buruz Informazio-mahaian.

Prezioa: doako jarduera Museorako sarrera erosiz gero. 20 pertsona gehienez (helduera ordenaren arabera)

Cookien erabilera

Orri honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa eraginkorragoa izan dadin eta zerbitzu pertsonalizatuagoa izan dezazun. Nabigazioarekin jarraituz gero, cookien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.
Konfigurazioa aldatu edo informazio gehiago eskura dezakezu gure cookien politika orrialdean